środa, 23 marca 2011

Siły nieczyste

- Zrzuć szybko te dźwięki, bo jest dziura na czternastą - krzyknął Ł., mijając mnie w progu. Ok - siadłam do komputera, podłączyłam sprzęt, założyłam słuchawki.

- ...więc problem leży po stronie tej dziewczyny - usłyszałam w lewym uchu kobiecy głos na granicy słyszalności. Znowu głośność siadła, pomyślałam z irytacją, ale na wszelki wypadek podbiłam "volume" maksymalnie. Przeraźliwie głośne windowsowe "ting" prawie mnie ogłuszyło, ale kobiecy głos nie był ani trochę mocniejszy.

Zdjęłam słuchawki. Wypięłam z komputera sprzęt, sprawdziłam kabelki, założyłam słuchawki. - Tu chodzi o przekleństwo matki - zaszemrała mi do lewego ucha kobieta. Zdjęłam słuchawki. Z podczytywanej do śniadania książki wynikało, że co piąty amerykański student chociaż raz w życiu miał omamy słuchowe, ale gdzie mi do amerykańskich studentów? Owszem - ostrzegano mnie, że po kilku podobnych lekturach zacznę diagnozować schizofrenię u każdego, łącznie z sobą - ale żeby już? Tak od razu? Po pierwszym rozdziale?

Zamknęłam All Playera. Zamknęłam też Explorera, Skype'a i po krótkim namyśle edytory tekstów. Założyłam słuchawki. - ...i wtedy zaczął działać szatan - podpowiedziała cicho do lewego ucha kobieta, a ja poczułam się nieswojo.

- S., chodźże na momencik - poprosiłam dyskretnie. - Słyszysz coś?
S. założyła słuchawki, a po chwili spojrzała na mnie dziwnie. - Nic nie słyszę - wzruszyła ramionami.
- Skup się! - zażądałam, naprawdę już zaniepokojona. S. posłusznie założyła słuchawki ponownie. Po chwili zamrugała niepewnie. - Jaka znów siła nieczysta? - spytała zaskoczona. - Jakie przekleństwo? Czego ty słuchasz?

"Siłami nieczystymi" żywo zainteresował się P., a za nim aITi. Pogrzebali, poszurali, porozłączali co trzeba i wyjaśnili zagadkę: mój komputer postanowił uraczyć mnie Radiem Maryja. W dużych ilościach. Podszeptami miłej pani chciał mnie nawrócić? ;)

4 komentarze:

  1. Mocna rzecz! Tak z ukrycia Cię chcieli wziąć, podstępem! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ROTFL. Wszyscy wiedzą, że Radio Maryja ma tak silny zasięg, że wyjeżdżając z dzikiego lasu je pierwsze łapiemy na radio w samochodzie, telefonie czy czym tam jeszcze, ale żeby komputer atakować? Tak podstępnie?
    To jest szczyt bezczelności. Radzę Ci dobrze, zapuść sobie tam od czasu do czasu jakiś ostry metal (najlepiej ten od "szatanowców") to Radyjo ucieknie z kwikiem.

    ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie cuda to tylko w tym Twoim mieście. ; D
    Ala dobrze radzi, porządny metal powinien pomóc. ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Rammstein na playliście i racjonalista jako strona główna zamiast googla? Macie rację, zaczyna mi się podobać ta wizja ; )

    OdpowiedzUsuń